Skoč na obsah Skoč na menu
Hore
Dnes je Sobota 21.9.2019.
Meniny má Matúš, zajtra Móric.

logo

INFORMÁCIA O ZADÁVANÍ ZÁKAZIEK NA OBSTARANIE TOVAROV, SLUŽIEB A PRÁC

 

Por. č. Deň
zverejnenia
Predmet
zákazky
Cena bez DPH
Termín zadávania zákazky
(zmluvného vzťahu)
1. 17.09.2013 Preklad textov do poľského a anglického jazyka a poľsko-slovenské tlmočenie v rámci projektu "Cesta do stredozeme" 1 800,00 (konečná cena) 23.09.2013
2. 25.09.2013 Webový turistický infoportál 5 300,00 30.09.2013
3. 25.09.2013 INFOKIOSK 4 000,00 30.09.2013
4. 08.10.2013 tlač 40-stranovej brožúrky o počte 1000 ks v rámci projektu "Cesta do stredozeme" 2 184,00 14.10.2013
5. 10.10.2013 Kolesový traktor 19 900,00 15.10.2013
6. 10.10.2013 Výmena kotlov MŠ Hrabové, MŠ Hliník nad Váhom 4 124,00 15.10.2013
7. 15.10.2013 Nákup 3 ks počítače AiO HP 3520 1 297,50 17.10.2013
8. 15.10.2013 Zhotovenie dvoch pieskovísk 2 195,80 17.10.2013
9. 28.10.2013 Služby externého projektového manažéra pre projekt-Spoločne za bezpečnosť obyvateľov a ochranu krajiny bez hraníc 9 420,00 04.11.2013
10. 28.10.2013 Odstránenie závad el. inštalácie na MŠ Dostojevského, Hurbanova Bytča a MŠ Hliník nad Váhom, Pšurnovice, Malá Bytča a Hrabové 2 900,00 31.10.2013
11. 28.10.2013 Odborné prehliadky tlakových a plynových zariadení 2 067,00 30.10.2013
12. 28.11.2013 Dodávka a osadenie dverí pre objekt reštaurácie „Palatín“ 2 083,33 04.12.2013
13. 06.12.2013 Oprava kúrenia MŠ Dostojevského (havária) 1 666,66 12.12.2013

17.9.2013