Skoč na obsah Skoč na menu
Hore
Dnes je Štvrtok 25.2.2021.
Meniny má Frederik, Frederika, zajtra Viktor.

logo

Oznam o vyhlásení výberového konania

Zmena úradných hodín MsÚ Bytča

MsÚ Bytča oznamuje občanom, že dňom 15.06.2020 sa úradné hodiny upravujú do pôvodného stavu spred mimoriadnej situácie, t.j.:

Pondelok: 7.30 hod. - 15.30 hod.
Utorok: 7.30 hod. - 15.30 hod.
Streda: 7.30 hod. - 16.00 hod.
Štvrtok: nestránkový deň - neplatí pre:
  pokladňa: 7.30 hod.- 11.30 hod.
  podateľňa : 7.30 hod.- 15.30 hod.
  overovanie listín: 7.30 hod.- 15.30 hod.    
Piatok: 7.30 hod.- 15.00 hod.

Obedňajšia prestávka: 11.30 hod. - 12.00 hod.


11.6.2020
 

Cestovný poriadok osobnej železničnej dopravy - návrh

Mesto Bytča informuje občanov, že začiatkom júna bol zverejnený na pripomienkovanie, rámcový návrh cestovného poriadku ŽSR - osobnej železničnej dopravy na obdobie 2020/2021.

Návrh grafikonu vlakov v Žilinskom kraji je zverejnený a dostupný na webovom sídle Žilinského samosprávneho kraja:

https://www.zilinskazupa.sk/sk/samosprava/urad-zsk/odbor-dopravy/doprava/cestovny-poriadok-zeleznicnej-osobnej-dopravy-gvd.html

Verejnosť môže návrh pripomienkovať do 21. júna 2020.

Pripomienky je možné zasielať na adresu: darina.delincakova@zilinskazupa.sk, prípadne: frantisek.duracinsky@zilinskazupa.sk

Rámcový návrh GVD 2020/2021 je pracovný návrh cestovného poriadku verejnej železničnej osobnej dopravy, ktorý vstúpi do platnosti, po zapracovaní pripomienok a zmien, do generálnej zmeny cestovných poriadkov, od 13. decembra 2020.


10.6.2020
 

Oznam - voľné pracovné miesto

Riaditeľstvo ZŠ na Ulici Eliáša Lániho v Bytči prijme do pracovného pomeru kvalifikovaného vychovávateľa ŠKD na čiastočný úväzok s predpokladaným nástupom od 1.9.2020.
Podmienky prijatia: v zmysle platnej legislatívy. Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor. Životopis s kontaktnými údajmi zasielajte do 22.6.2020 na mail: skola@zselaniho.sk. K žiadosti o pracovnú pozíciu je nutné pripojiť aj súhlas so spracovaním osobných údajov.


2.6.2020
 

Pozdrav z Opoczna

Vážení spoluobčania, primátor mesta p. Miroslav Minárčik zaslal primátorovi partnerského mesta Opoczno list, v ktorom vyjadril solidaritu a povzbudil obyvateľov mesta Opoczno v týchto neľahkých časoch pandémie koronavírusu. Dovoľujeme si vám dať na vedomie odpoveď primátora mesta Opoczno p. Dariusza Kosno (s prekladom do slovenčiny).

icopdf List z Opoczna + preklad (PDF, 305 KB)


14.5.2020
 

OZNAM

Oznamujeme občanom mesta, že príslušníci mestskej polície osobne roznášajú do jednotlivých domácností rozhodnutia o miestnom poplatku za komunálne odpady, rozhodnutia o dani z nehnuteľností a rozhodnutia za psa. Prosíme občanov, aby si podľa možnosti nachystali k prevzatiu svoje pero a poplatok zaplatili elektronicky cez homebanking. Ak to nie je možné, oznamujeme, že úradné hodiny na mestskom úrade sú nasledovné:

Pondelok: 8.00 - 11.00 hod. / 12.00 – 15.00 hod.
Utorok: 8.00 – 11.00 hod. / 12.00 - 15.00 hod.
Streda: 8.00 - 11.00  hod. / 12.00 – 16.00 hod.
Štvrtok: nestránkový deň
Piatok: 8.00 - 11.00 hod. / 12.00 – 15.00 hod.

Okrem pokladne na mestskom úrade otvárame od 11.5.2020 (do odvolania) aj ďalšiu pokladňu a to v Dome kultúry Bytča, ktorá bude k dispozícii občanom tak ako sú úradné hodiny v budove mesta.
Týmto rozhodnutím chce mesto zabezpečiť, čo v najväčšom rozsahu, dodržanie všetkých protiepidemiologických opatrení v tomto období na svojom území.
Prosíme, v tejto zložitej dobe, najmä mladších rodinných príslušníkov, aby odbremenili svojich rodičov, starých rodičov a poplatok prišli zaplatiť oni.

Ďakujeme.


7.5.2020